Mecam group roept consument met grootschalige campagne op om Belgisch te kopen

Mecam group roept consument met grootschalige campagne op om Belgisch te kopen

Luc Meers, CEO van de Mecam Group kondigt aan dat de diverse merken van zijn bedrijf (Mecam, Neo-Style, Indera, Moome, Otium Care) binnenkort uitpakken met een grootscheepse advertentiecampagne in dagbladen, gesepcialiseerde magazines en in social media. CEO Luc Meers wil zo zijn klanten een hart onder de riem steken en de consument bewust maken van het belang om Belgisch te kopen. De campagne zal zes maanden duren. Mecam wil de consument bewust maken van het belang om lokaal te kopen. De Mecam-group produceert zijn hoogwaardige banken in Dilsen-Stokkem. De coronacrisis is niet alleen zwaar voor de gezondheidszorg, maar ook voor de Belgische economie. Wij hebben beslist om te investeren in deze campagne om onze dealers te steunen. De Mecam Group stelt voor de dealers van Mecam, Indera, Moome, Neo-Style, POS materiaal en staanders ter beschikking voor de diverse merken. PL

https://www.linkedin.com/posts/tom-steenhoudt-a644375_kooplokaal-metbelgischzitjegoed-mecam-activity-6664628858186158081-Cexo